מנוע לסיאט
דגמי סיאט הם שילוב מוצלח בין תשוקה וסטייל ספרדיים לבין אמינות ועוצמה גרמניים. החברה, שהמטה הראשי שלה שוכן במדריד והיא חלק מקבוצת פולקסווגן, מציעה לישראלים את האיביזה הפופולרית, את מכונית המיני סיאט מיי, את המשפחתית הקומפקטית המוצלחת טולדו, את הקרוסאובר האורבני ארונה שחולק עם האיביזה את דגמי המנועים ועוד. רכבי סיאט מתאפיינים במחירים נוחים, בחסכוניות גם בתחזוקה השוטפת ובמנועים איכותיים.
החלפת מנוע לסיאט
החלפת מנוע לסיאט מחייבת התאמה מלאה לדגם הספציפי (כולל תת המודל ושנת הייצור). קבוצת שלמה נאור מספקת מגוון רחב של מנועים מייבוא לכל הדגמים השונים של סיאט. כל מנוע נבחן ביסודיות עם הגיעו לישראל, ונבדק פעם נוספת בכל האספקטים המשמעותיים – מעברים, שברים, קומפרסיה ועוד – לפני שהוא נמסר ללקוח כדי שיותקן בדגם הסיאט הרלוונטי. בנוסף המנועים שאנחנו מייבאים מתאפיינים בקילומטראז’ נמוך, ועוד מרכיב בכך שהתועלת שתופק מהם גבוהה במיוחד הוא הניסיון הרב של הצוות המקצועי שלו והבקיאות המעמיקה בכל הנוגע למנועי החברה הספרדית-גרמנית.
חלקי חילוף לסיאט
גם כשנוצר צורך בחלקי חילוף לסיאט כגון אלטרנטור, רדיאטור, מגדש טורבו או גיר, לא כדאי להתפשר על האיכות. ההבדל בין גיר מיובא לבין גיר משופץ עשוי להיות דרמטי מבחינת התפקוד של המנוע בסיאט ומבחינת שביעות הרצון של בעל הרכב – כשרק גיר מיובא מבטיח מקסימום נחת במשך שנים רבות.