מנוע לרנו

רנו היא אחת מיצרניות הרכב הוותיקות בעולם – כבר ב-1899 החלו שלושת האחים רנו, מייסדי החברה, לפעול בתחום. במקביל מקפידה החברה הצרפתית לחדש כל העת, וכך למשל ב-2017 הכריזה על מנוע חדש שפותח בשיתוף פעולה עם לא אחרת מאשר מרצדס – מנוע 4 צילינדרים בנפח 1.3 ליטר שמתאפיין בביצועים מרשימים במיוחד כולל צריכת דלק מופחתת והקטנת פליטת המזהמים.

רנו - קבוצת שלמה נאורהחלפת מנוע לרנו

כשנדרשת החלפת מנוע באחד מדגמי רנו – הטווינגו הקטנה והחיננית, הקליאו המפתיעה בעוצמתה, הסניק והגרנד סניק, המגאן גרנד קופה, הקנגו המשתלם וישנם עוד כמובן – ההמלצה היא על מנוע מייבוא ולא תוצר של פירוק מרכב כחול לבן. סיבה אחת לכך היא שכשמשתמשים במנוע שפורק כאן בארץ ישנו חשש בלתי מבוטל שמצבו אינו הטוב ביותר האפשרי, גם בגלל האקלים הישראלי וגם בגלל הנהג הישראלי (שלא תמיד שומר על הרכב ועל המנוע). לעומת זאת המנועים המיובאים של קבוצת שלמה נאור עברו מעט מאוד קילומטרים ובנוסף הם נבדקים פעמיים – כשהם מתקבלים בחברה וכשהם מועברים ללקוח – ועל כן אפשר להיות בטוחים שהם יספקו את הסחורה ויבטיחו למכונית הרנו שבה יותקנו ביצועים מקסימליים.

חלקי חילוף לרנו

כשאין צורך בהחלפת מנוע לרנו אבל נדרש תיקון שמבוסס על חלקי חילוף כמו אלטרנטור, מגדש טורבו או גיר, חשוב גם כן להקפיד על איכות החלפים. רק גיר מיובא מאפשר שימוש יעיל במיוחד במנוע ובאופן דומה רק מגדש טורבו משובח יאפשר להפיק את מלוא התועלת האפשרית מכל דגם של רנו.