שיפוץ מנועים לכל סוגי הרכבים
אמנם המנוע מוסתר תחת מכסה המנוע אבל במידה רבה, הוא הדבר הכי חשוב ברכב (לפחות מבחינת איכות הנסיעה וחווית הנהיגה). הרכב שנראה מבחוץ מדהים אבל המנוע שלו לא מתוחזק לא יוכל להתחרות ברכב ישן בעל מנוע משופץ. אם אתם רוצים לדעת יותר על שיפוץ מנועים ועל המקום הכי מתאים לביצוע השיפוץ או לרכישת מנועים מיובאים – הגעתם למקום הנכון.
איך מבצעים אבחון תקלות במנוע לפני שיפוץ
גם אנשי מקצוע הטובים ביותר שיש לא תמיד יכולים “להרגיש” את המנוע או להחליט על פי הרעש או על פי צורת שבה התקלה נגלית לעין ברגע הראשון, מה בדיוק הבעיה. רק דוגמא קטנה: תקלה פשוטה של רכב שמתקשה להניע יכולה לנבוע מהמון גורמים, החל מתקלה בסוויץ’ עצמו וכלה בנזילה או תפקוד לקוי של מערכת שאיבת הדלק.
אבחון של חלק מתקלות המנוע יכול להתבצע בעזרת מערכות דיאגנוסטיקה ממוחשבות. אין ספק שיש משמעות למה שהנהג יכול לספר, על התקלות או מה שהוא מרגיש כשהוא מניע, מעביר הילוך וכדומה. אבל לפעמים, רק פירוק של המנוע או של חלקים שונים בבלוק המנוע יכולים להניב את התשובה המלאה לשאלה. השאלה של מיליון הדולר – מה בדיוק במנוע לא תקין ומה בדיוק צריך לשפץ.
כמובן, אנשי מקצוע מעולים כפי שיש בקבוצת שלמה נאור מבצעים על פי הספר את כל צעדי הבדיקה כדי שלאחר מכן, השיפוץ יהיה הנכון ביותר והתוצאות תהיינה הטובות ביותר. הפירוק לפני השיפוץ יכול לכלול למשל את פירוק הבוכנות והמשאבות, עד רמת הגומייה. בדיקה ופירוק של צילינדרים, מסעפים, רינגים ועוד ועוד.
מי מגיע אלינו לצורך שיפוץ מנועים
קבוצת שלמה נאור הינה חברה מובילה ובעלת שם בכמה תחומי פעילות. בין היתר עוסקים בחברה בייבוא של מנועים מחו”ל, ייבוא של גירים ומכלולים אחרים וכן ביצוע שיפוץ והשבחת מנועים. לפני שאתם קוראים הלאה, כדאי לדעת אילו לקוחות מגיעים ונהנים מהאיכות והשירות בשלמה נאור.
בין היתר, על לקוחותינו נמנים נהגים מקצועיים, שהרכב או המשאית מהווה עבורם כלי עבודה לכל דבר. מגיעים אלינו חובבי רכבי השטח, שצריכים לשפץ את המנוע, לאחר תקופה ארוכה של עבודה מאומצת בטיולי שטח, דיונות וסלעים. מגיעים בעלי רכבים פרטיים, שקנו רכב משומש במחיר מצחיק, בגלל שהמנוע פשוט “גמור” וצריך לשפץ אותו באופן יסודי (או להחליף עם מנוע מיובא). מגיעים אנשים שהרכב שלהם הוא באמת בונבוניירה, רכב שמלווה אותם שנים והם לא יוותרו עליו כי אם יעדיפו לשפץ את המנוע ו/או את הגיר כדי שימשיך לשרת אותם עוד שנים רבות.
כך יודעים שצריך לשפץ מנוע
אין ספק כי נהג שיודע ומקפיד לתחזק את הרכב ואת המנוע, מאריך את חיי המנוע באופן ניכר. גם סגנון הנהיגה יכול להאריך או לקצר את חיי המנוע. תקלה חמורה במנוע יכולה לנבוע לא רק מתחזוקה לקויה אלא גם מטעות בשיקול דעת. למשל, נהיגה גם לאחר שמד חום המנוע מורה על התחממות חריגה יכולה להרוס גם מנוע חדש למדי.
יש כמה דגשים שיכולים לסייע לכם לדעת האם ומתי הרכב שלכם צריך שיפוץ מנוע. שיפוץ מנועים נדרש למשל כאשר הרכב לא מפסיק לעשן (האגזוז פולט עשן סמיך ושחור). אם הוא לא מצליח לסחוב בעליה, אם צריכת הדלק והשמן קפצו וגם טיפולים שוטפים אינם מביאים לכך כי הביצועים ישתפרו באופן ניכר. כמו כן, רכב שעבר קילומטרז’ גבוה בהחלט ראוי לעבור שיפוץ מנוע. קבוצת שלמה נאור, מומחים בייבוא שיפוץ והחלפת מנועים. לאחר השיפוץ תקבלו אחריות, כחלק מהשירות המקצועי שמגיע לכם.