מנוע לפיג’ו

מנועי פיג’ו מתאפיינים בארכיטקטורה של 3 צילינדרים כך שהם קטנים, קלי משקל, חסכוניים בצריכת הדלק ושקטים – הכל מבלי לפגוע בביצועים. בישראל נהנית החברה הצרפתית ממוניטין גבוה בזכות השימוש הנרחב של צה”ל בדגמים השונים לאורך השנים, וגם בעולם יש לפיג’ו שם של רכב אמין ועמיד. באופן טבעי גם מנוע פיג’ו עלול להינזק במקרים שונים. כשנדרשת החלפת מנוע לפיג’ו או תיקון משמעותי, מומלץ לבחור חלקי חילוף מיבוא.

החלפת מנוע לפיג’ו

הדגש הראשון במסגרת החלפת מנוע בפיג’ו הוא התאמה מדויקת לחלוטין של המנוע לדגם ולתת המודל כולל שנת הייצור. הדגמים הפופולריים כיום הם 108, 208, 308 ו-508 (החברה הצרפתית מעדיפה מספרים של פני שמות, וכולם זוכרים עוד את ה-205 הסופר פופולרי). קבוצת שלמה נאור מייבאת לארץ מנועים לכל הדגמים הנ”ל, מוודאת שהם בעלי קילומטראז’ נמוך, מבצעת בדיקות שברים, קומפרסיה ומעברים וחוזרת שוב על הבדיקות לפני שהמנוע נמסר ללקוח. בזכות כל אלה כל מי שברכב הפיג’ו שלו מותקן מנוע שיובא ע”י שלמה נאור יכול לנסוע בבטחה מתוך ידיעה ודאית שהמנוע יספק מקסימום ביצועים לטווח ארוך במיוחד.

חלקי חילוף לפיג’ו

גם כשנדרש תיקון רכב שכולל שימוש בחלקי חילוף לפיג’ו כמו מגדש טורבו, רדיאטור, גיר וכו’ חשוב מאוד להקפיד על איכות חלקי החילוף כדי לא לפגוע בביצועי המנוע. קבוצת שלמה נאור מספקת גם רדיאטורים, גירים מיבוא, מגדשי טורבו, אלטרנטורים ועוד, והכל ברמת איכות מרבית ובהתאמה מלאה לדגמי פיג’ו השונים.