מנוע למיצובישי

מיצובישי מייצרת מכוניות מאז 1917 ועושה זאת בהצלחה רבה. דגמי החברה – ובפרט הלנסר המשפחתית, רכב השטח פאג’רו, האאוטלנדר והאטראז’ – זוכים לפופולריות רבה ומתאפיינים ביחס עלות-תועלת משתלם מאוד. על-מנת ליהנות מהאיכויות של רכב מיצובישי לטווח ארוך במיוחד חשוב להקפיד על תחזוקה נאותה, ובפרט במקרים שבהם נדרשת החלפת מנוע למיצובישי או תיקון שנשען על רכיבים משמעותיים כמו גיר, רדיאטור או מגדש טורבו.

החלפת מנוע 

במצבים שבהם אין ברירה אלא לבצע החלפת מנוע ישנן שתי אפשרויות – להרכיב ברכב מנוע שפורק בארץ או להתקין מנוע מייבוא. אמנם במקור כמובן שאין הבדל בין מנוע למיצובישי אווטלנדר “ישראלית” לבין מנוע למיצובישי אווטלנדר שהותקן ברכב שנסע בחו”ל, אולם האקלים הים תיכוני גורם לשחיקה מואצת של חלקים שונים ובנוסף לא כל הנהגים הישראלים מתנהלים לפי כל הנחיות יצרניות הרכב – כך שבסופו של דבר מצבו של המנוע המיובא טוב בהרבה מזה של מנועים מפירוק בארץ. קבוצת שלמה נאור מבצעת בדיקות מקיפות ומדוקדקות לכל מנוע שהיא מייבאת לישראל, הן במועד קבלתו והן במועד מסירתו ללקוח, כך שמובטחים ביצועים מרשימים לאורך זמן.

חלקי חילוף למיצובישי

קבוצת שלמה נאור מציעה גם חלקי חילוף למיצובישי– גירים, רדיאטורים, אלטרנטורים, מגדשי טורבו, סטרטרים ועוד. גם חלקי החילוף נבחנים בקפידה על-ידי אנשי המקצוע המיומנים שלנו כדי שבעלי המיצובישי יוכלו להיות בטוחים ב-100 אחוזים שלאחר התיקון הרכב שלהם יחזור לספק להם נחת מרבית.