מנוע ליונדאי I20
לקראת 2019 הודיעה יונדאי על גרסה חדשה ל-i20, המיני המוצלחת שלה. הדור השלישי מגיע עם מנוע טורבו חדש בנפח 998 סמ”ק ועם 100 כוחות סוס ב-4,500 סיבובים לדקה (מומנט מקסימלי: 17.5 קג”מ). בין השנים 2015 ל-2018 נמכרו בארץ שני תת מודלים של יונדאי i20, האחד עם מנוע 1.2 ליטר והשני עם מנוע 1.4 ליטר. יונדאי i20 עם מנוע 1.4 ליטר שווק בישראל גם קודם לכן, החל מ-2008 ובין השנים 2008 ל-2012 ניתן היה לרכוש דגם זה גם עם מנוע גדול יותר של 1.6 ליטר.
המכנה המשותף לכל תת הדגמים: ביצועים מרשימים, אמינות גבוהה – וחובת תחזוקה נאותה. בפרט רצוי להשתמש בחלקי החילוף האיכותיים ביותר שיש, בין אם מדובר על החלפת מנוע ליונדאי i20 ובין אם על תיקון שנשען על גיר חדש, אלטרנטור, מגדש טורבו, רדיאטור וכו’.
החלפת מנוע ליונדאי i20
בכל מקרה שבו התיקון הנדרש הוא החלפת מנוע, יש שתי אפשרויות: להתבסס על מנוע שפורק מרכב דומה כאן בישראל, או להתקין מנוע מייבוא. ההמלצה החד משמעית של כל מומחי הרכב היא על האופציה השנייה, וזאת מהסיבה הפשוטה שהאקלים הישראלי אינו ידידותי למנועים וגורם להם להישחק בקצב מהיר. קבוצת שלמה נאור מייבאת לארץ ומשווקת את כל סוגי המנועים ליונדאי i20. כל מנוע מגיע עם קילומטראז’ נמוך, נבחן בקפדנות (בין השאר מבוצעות בדיקות קומפרסיה, מעברים ושברים) ונבדק שוב לפני המסירה ללקוח כדי לוודא שהוא יספק לרכב בסיס איתן לביצועים מקסימליים לאורך שנים רבות.
חלקי חילוף ליונדאי i20
קבוצת שלמה נאור מציעה גם חלפים ליונדאי i20: מגדשי טורבו, אלטרנטורים, גירים, רדיאטורים ועוד – וגם הם ברמת איכות גבוהה במיוחד בזכות הניסיון העשיר והידע המקצועי שהצטבר בחברה.